slappna av

Äntligen! Efter lång väntetid på grund av fullbokad osteopat fick jag och Julia varsinna tider för en behandling. Det var första gången som jag blev behandlad av en osteopat och det var minst sagt en annorlunda upplevelse. Som tur var kunde hon någorlunda bra engelska, så pass bra att hon förstod vart jag hade ont och hur smärtan kändes. Hon hittade en hel del punkter och "dåliga saker" som hon korrigerade genom att typ hålla fingrarna eller handen på punkten och röra dom pyttelite. Det var knappt att jag kände att hon rörde dom men jag kände stor skillnad bara efter en liten stund när hon höll på i svanken, hur hela ryggen slappnade av och sjönk ner mot britsen. Skönt! Får se om jag behöver gå tillbaka, förhoppningsvis inte!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0