Torsdag

ta Highly delar med sig av sina rester till brorsan...
Efter lunch idag blev de lite fika. Julia gjorde specialkaffe till mig som var supergod och till de åt vi lite "slem" med vaniljsås.
Sen har jag även hunnit med att skritta lilla Feeling :)
Haha, och när jag skulle fixa kvällshögar av hö så fick jag panik då Rico inte stod i hans box. Å jag var säker på att vi hade tagit in honom och att han inte rids, smarta jag tittade såklart inte i boxen förens efter en stund. Där låg han och gottade sig.
Sen gick jag på promenad med kleine Bodo, vi gick lite längre promenad än vanligt och annan väg. Haha, så söt hund som blir helt överlycklig när man tar fram kopplet. Tjohoo, vi ska gå ut mot vägen!! Denna coola parabolen satt på ett hus.
Majsodling! Plantorna är asstora och tyvärr har dom planterat dom för nära för att man ska kunna springa igenom som dom gör på filmer...
Nu på kvällen har jag även hunnit med att städa och diska inför Tinas ankomst. Julia och grannen (som jag ej kommer ihåg namnet på) kom förbi med milkshake (!!) supergod och vi hade lite lägenhetsvisning för henne då hon inte varit här förut. Så ja, det blev panikstädning när jag fick veta de. Nu väntar sängen! God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anna D.

Härliga bilder!

2011-07-22 @ 10:15:57
URL: http://annaduner.wordpress.com/
Postat av: Freddie

Snygg tröja du har!! ;)

2011-07-26 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0