Update

Nu har jag bott ensam i några dagar och lägenheten ser redan ut som ett bombnedslag.. Och Mamma, jag förstår vad du menar nu!! Sjukt jobbigt, att behöva diska gårdagens disk å typ plocka kläder överallt. Hehe och ändå lär jag mig inte. Dock så måste jag storstäda för imorgon eller på fredag kommer Julia hit och vi ska bädda och fixa i ordning inför Tinas ankomst. Tina är den nya praktikanten som kommer i från Tyskland, vet inte så jätte mycket om henne än men hon kommer att ta med sig sin haflingerponny som kommer stå i ett stall i närheten. :)
.
I helgen kommer jag att agera "storlillchef", då Julia och Haiko återigen åker iväg på bröllop. Jag och en annan tjej som heter Vivi kommer att bo tillsammans hemma hos Julia och Haiko så att vi kan hålla Bodo sällskap och ha närmare till stallet då vi kommer ha både morgon och kvällsfodring! Vivi har en häst i stallet men har hjälp till en del när Katja som jobbar deltid hos oss har varit ledig. Så det blir nog roligt :)
.
Nu är det även bestämt att mina föräldrar ska komma ner på besök! Kommer lagom till min födelsedag och åker hem dagen efter. Så fyra dagar har jag dem till mitt förfogande och jag längtar! Hihi, dom ska bila ner så jag ser även fram emot att få köra bilen på autobahn och på de fria zonerna där man får köra hur fort man vill! Lite läskigt kanske men måste prova!
.

Kommentarer
Postat av: Vero

Åh och jag som städade lägenheten så fint innan jag åkte! :p

Hoppas allt går bra i helgen!! Försöker skicka lite extra telepatisk energi till både dig och Vivi :)

2011-07-21 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0