historien om kossan och en ny berlock

Har ju glömt att visa min nya berlock! För er som inte vet fick jag en pandora armband och en kossaberlock av mina bästa vänner, tvillingarna Malin och Ullis. Genom åren har jag ofta kallat dem för MU då det är enklare att skriva en båda namnen. Så när dom planerade en flyttpresent (tänker inte säga avskedspresent), så kom dom på den briljanta iden att ge mig en ko som jag kan bära med mig hela tiden. På så vis så finns dom alltid med mig och ja, har jag en tung dag i stallet så påminns jag alltid om dem när jag tittar på armbandet så då blir allt mycket lättare. Tillbaka till historien, efter jag fick armbandet så kollade jag in deras hemsida och tyvärr har dom ingen affär i Stockholm utan i Uppsala och det är lite väl långt att åka dit för att kolla på berlocker. Så när vi var i ett shoppingcenter i Hamburg och såg pandora affären blev jag helt till mig och var helt enkelt tvungen att köpa en berlock. Jag hade sedan innan funderat på att köpa ett hängande hjärta så ja, det var den jag köpte. Tycker att det blev fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0