Mina föräldrar har varit på besök

Mina föräldrar har varit på besök! Dom kom i torsdags kväll och åkte hem imorse. Vi har haft två mysiga dagar tillsammans. På fredagen så var jag ledig hela dagen så vi åkte in till Hamburg och åkte sightseeingbåt, gick runt i staden, shoppade lite och hade det helt enkelt mysigt tillsammans! På lördagen och ja, min födelsedag så jobbade jag på förmiddagen och sen så hade Julia fixat en riktigt födelsedagslunch! Så till lunch kom även mamma och pappa, så fick jag lite presenter och sedan åkte vi in till Hamburg och fortsatte att promenera runt och åt en mysig middag. Vi hade planerat att gå på vattenspelet men efter 10 minuters show så började det spöregna så då började vi röra oss hemmåt i blöta kläder och framförallt skor!
.
Jag saknar er redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0