EN SNABB UPPDATERING

Ojojoj! Det var länge sen.. Mycket som har hänt sedan sist! Madde - en gammal praktikant var här på besök i en vecka, vi har haft 30-års kalas för Julia, jag och Tina har lekt veterinärer och utfört "operationer" på Flori, jag och Tina har varit på Heide park - stor nöjespark, jag har ridit Tinas haflingerponny (!) och travat på Feeling. Ska försöka ladda upp lider bilder snarast möjligt, klockan börjar bli lite mycket nu! Julia och Heiko har semester de två kommande veckorna så jag och Tina ska turas om att ta morgonfodringarna... Så imorgon blir det uppgång vid halv 7, mysigt!
.
Btw, kan ju meddela att vi har kanonväder nu! Strålande sol och över 20 grader... Nästa vecka ska det bli över 30 grader! Om mina källor har rätt, återstår och se! Håll tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0